Sommar

Jag har varit dålig på att skriva här den sista tiden men tänkte ta mig lite tid idag och skriva några rader. Sofia har det ungefär likadant nu som hon hade senast jag skrev, hon är varken bättre eller sämre tycker jag. Det som däremot har hänt är att Sofia har hunnit med en del utflykter. Jag och barnen reste med Sofia till Sommarsol utanför Ängelholm för någon vecka sedan. Det är en anläggning anpassad för funktionshindrade som kan resa dit för avkoppling, miljöombyte och rehab mm. Vi var där nere när det var som bäst väder hittills i sommar, så det blev mycket tid utomhus och vid polen. Idag är tanken att Sofia ska få komma ut till mina föräldrars sommarställe strax utanför Borås, jag och barnen kommer också vara där så vi hoppas att vädret blir bra även idag.

Kommentarer
Postat av: Ann Hallberg

Hej Martin, försökt att maila dig men du kanske har fått en ny mailadress, skulle jag kunna få den nya? Hälsningar Ann

2009-08-16 @ 19:06:27
Postat av: Anna

Hur är det med Sofia nuförtiden?

2009-11-17 @ 16:59:00
Postat av: Anonym

Undrar också hur det är med Sofia nuförtiden?

2009-11-25 @ 20:31:46
Postat av: Gammal barndomskompis till Sofia

Måste få veta hur hon mår. Tänker ofta på er!

2009-12-16 @ 14:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0