Ont om tid

Det är svårt att få tiden att räcka till allt man vill göra, därför har min blogg blivit utan tillsyn de senaste veckorna. Så nu när barnen har somnat ikväll har jag bestämt för mig för att skriva några rader om vad som hänt det senaste. Sedan två veckor tillbaka jobbar jag med mitt nya företag, Office IT-Partner Borås, det har startat över förväntan och känns riktigt bra och roligt att vi nu kommit i gång med detta. Men med eget företag kommer också mer arbete vilket gör att det i stort sett inte blir någon tid över efter att barnen och jobbet får sin del av kakan. Sofia har det ungefär som tidigare, bitvis har hon det väldigt jobbigt med slem och kräkningar till följd av det. Verkar vara väldigt jobbigt för henne vid de tillfällen och det gör ont och se henne i det tillståndet. Men det finns också ljus punkter, som tex i påsk när vi var en sväng i djurparken. Hugo var sjuk men jag och Emma tillsammans med kusiner, Sofias båda bröder och några goda vänner med sina barn fick en fin stund tillsammans i vårvärmen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det med Sofia nuförtiden?

2009-06-16 @ 14:13:20
Postat av: Hur har Sofia det nu?

2009-07-14 @ 08:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0