Tillbaka igen

Det var ett tag sedan jag skrev på bloggen, och största anledning till detta att jag inte har haft tid helt enkelt. Vi har varit sjuka allihop hemma i omgångar dom senaste två veckorna, där både jag och Emma har gått igenom varsin penicillin kur, Hugo klarade sig lite bättre. Men nu är vi nog tillbaka allihop på banan igen hoppas jag och båda barnen är tillbaka på dagis. Förutom alla sjukdomar har arbetet med att ordna fram personlig assistans till Sofia dragit igång nu. Det har väckt ganska mycket känslor och funderingar om livet och framtiden som kanske har gjort att humöret inte alltid varit på topp. Men nu är min tanke att jag ska hålla bloggen bättre uppdaterad framöver igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0