Svar på fråga

Hur Sofia har det rent känslomässigt är naturligtvis helt omöjligt att svara på, men man kan mistänka att det inte är direkt kanon bra. Att hon har känslor och är med på det man säger kan man tydligt se däremot. Berättar man något roligt eller skojar med henne får man ofta ett skratt tillbaka samtidigt som man ibland kan se henne gråta vid andra tillfällen. Och det är med blandade känslor man tänker på dessa uttryck. Att ligga som Sofia gör helt utlämnad till vad andra tycker eller tror vad hon känner vill göra eller tycker, och samtidigt inte kunna förmedla sig på något bra sätt måste vara oerhört jobbigt och frustrerande. Jag kan bara hoppas på att Sofia hanterar sina känslor på ett bra sätt och inte plågas alltför mycket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

martin jag gläds varje gång jag går in och läser allt du skriver samtidigt som jag kan känna smärtan för att du ska behöva skriva.... Du är strålande så även min vän sofia som jag tänker på mycket ofta. kram från sofias vän maria.

2008-09-09 @ 10:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0