Mer frågor

Jag får ofta frågan om hur det går för Sofia och om det skett några förändringar. Och svaret är att det inte sker så mycket förändringar utan Sofias tillstånd är fortsatt väldigt dålig. Och någon vidare förhoppning att Sofia ska bli mycket bättre ska man nog inte ha. Det enda jag hoppas på just nu är att man ska kunna hitta ett sätt att kommunicera bättre med henne, men det ser väl inte så just ut det heller. Utan man får föröka vänja sig vid att det är som det är och stötta Sofia så gott det går.


Kommentarer
Postat av: nettan

Jag drömde om Sofia häromnatten. Vi var gamla vänner och bekanta som satt på en fritidsgård. Vännerna och de bekanta levde i nutid, vi visste att sofia låg på sjukhus, ändå var hon där både fysiskt och psykiskt. Hon pratade om rädslan för sjukdomen och något som hon kände i sin fot. Vad det betyder vet jag inte. Det var härligt att se henne som förr. Jag förstår att det aldrig kommer att hända och det är sorgligt. Hur är det med sjukdomen, VHL. Kommer det fler tumörer, hur stor är risken att det kommer? Tänker på er.

2008-09-11 @ 18:05:40
Postat av: Anonym

Mitt inlägg verkar inte syas på startsidan

2008-09-11 @ 18:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0