Möten

Idag ska jag träffa en hel hög av personer som ska hjälpa Sofia framöver på olika sätt. Från försäkringskassan ska jag träffa den person som ska bestämma hur och i vilken omfattning Sofia ska få personlig assistans. Jag kommer också träffa Borås Stad som ska samordna och anställa dom personliga assistenterna för att dom ska få en bild av vilket behov Sofia har. Utöver detta kommer jag även träffa ett team av läkare och sjuksköterskor som ska hjälpa Sofia med smärtlindring och annat som kan göra hennes liv enklare efter hon skrivits ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med alla kontakter. Stå på dig, du är otrolig. Stor kram till sofia. maria

2008-10-10 @ 09:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0