Må bra paket

Swedish Game Fair som mässan heter som vi ställer ut på i helgen är på Tullgarns slott söder om Stockholm. Vi kanske var lite sent ute med att ordna boende så ett av dom alternativen som fans kvar var ett "må bra paket" på Trosa Stadshotell. Det är ett SPA paket där det ingår två rätters på kvällarna och behandling på dagen. Då vi är på mässan på dagarna så missar vi behandlingen vilket kanske är lite synd, men jag vet inte om vaxning eller pealing är min grej riktigt. Men middagen på kvällen var något vi såg fram emot,  när vi kom första kvällen satt det en hel del andra utställare i baren så vi tänkte att det kunde bli trevligt att mingla lite bland andra likasinnade. Så när vi kom ner till restaurangen igår kväll blev vi lite översakade när det bara sitter massa nyförälskade par och vi får frågan om vill uppgradera vårat "må bra paket" till "romatik paket" och i så fall skulle få en fyra rätters måltid. Men efter en flaska vin kände vi oss ganska bekväma i miljön, så nu ser jag och min kollega fram emot en ny romantisk kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0