Kläder

Få inlägg har genererat sådant gensvar som det gällande mina planer på att handla kläder till mina barn. Inlägget om mitt skäggs vara eller inte vara är det enda som har kommenterats mer, jag får inte bara kommentarer via bloggen här utan det kommer en hel del per mail också. Och för den som intresserar sig om skägget så är det fortfarande kvar.

I dag har jag alltså varit på stan och inhandlat kläder, jag valde centrum framför Knalleland för att jag trodde det skulle vara mindre folk där. Jag tror många med flit har undanhållit mig det faktum att det är vårmarknad denna helg i centrum. Fick en mindre chock när jag kom ner till stan för att göra ett snabbt röj bland ett fåtal affärer och få det överstökat. Men med facit i hand gick det strålande bra, lite godis och rosa ballonger föreställande diverse sagofigurer och jag var värdens bästa pappa. Om någon vet när höstmarknaden är går det bra att meddela mig det redan nu, behöver förmodligen inte köpa mer kläder innan dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0