Gräsklippare

Provsvaren som kommit det senaste dygnet visar att det är på väg åt rätt håll för stunden. Just nu mår Sofia förhållandevis rätt väl, men man tar det timme för timme. Men förhoppningsvis ska väl Sofia reda ut även denna motgången.

För egen del är jag för tillfället mest upprörd över att min gräsklippare gick sönder igår. Tanken är att den ska vara självgående, det slutade den av någon anledning att vara i går det allra sista när jag klippte gräset hemma. Funderar på om den tröttnat på att dra runt mig i trädgården och vill att jag ska knuffa den istället, eller så har den läst min blogg och är upprörd över min strategi när det gäller mossa. Oavsett så har jag hotat med att kasta den på tippen om den inte lagar sig till nästa vecka, hoppas verkligen det hjälper.


Kommentarer
Postat av: Lennart Westberg

Jag och Ann funderar på en maskin som sköter sig helt själv. Maskinen åker inte utanför de utlagda trådarna, åker hem till sitt bo och bunkrar ström vid behov. Kan det vara nåt?

2008-05-08 @ 19:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0