Det rullar på

I helgen som var kopplade jag bort min verklighet i stort sett helt och hållet, vilket på ett sätt var väldigt skönt, det var en väldigt rolig och givande helg. Men när man kommer hem till vardagen och sin verklighet påminns man snabbt om hur ens liv egentligen ser ut. Jag skulle ljuga om jag påstog att allt var bra för det är det ju inte, men nu börjar jag landa igen och det rullar på rätt ok tycker jag. Sedan en tid tillbaka har jag kontakt med en person som befinner sig i en liknande situation och det är skönt att kunna dela tankar och funderingar med någon som har lättare att förstå vad man genomgår. Vi har lite olika utgångspunkter i livet och våra livsöden skiljer sig något åt men vi upplever och tänker likadant i många situationer. Så dom dagar man funderar lite mer över livet är det skönt att dela detta med någon som upplever vardagen på ett liknande sätt.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Att koppla av emellanåt är du väl värd och måste för att orka.
Jag önskar er alla det bästa som går just nu.

Kram från Kerstin

2008-05-27 @ 18:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0