BT

I dagens BT finns det en artikel att läsa om mig och Sofia, och det kanske är många som undrar varför jag låtit BT publicera den. Och den frågan ställde jag mig med först när BT kontaktade mig. Men efter att ha träffat Snezana och suttit ner och pratat om situationen och om hur livet förändrats, kändes det rätt bra att ha fått ventilera mina tankar och gett min syn på det hela. Så efter noga eftertanke kändes det helt OK att den publicerades, samtidigt som det kanske ger en ökad förståelse och blir lättare både för mig och också andra i min närhet att hantera situationen.

Jag vill också passa på att tacka för det otroliga stöd jag fått från alla runt omkring mig. Jag har haft en arbetsgivare som ställt upp till 110%, och ett dagis där alla har varit helt underbara. Utan barnens mor och farföräldrar och alla andra nära vänner som ställt upp, vet jag inte hur jag hade klarat detta. Och alla små kommentarer och SMS som kommit till mig har värmt mycket,
Tack.

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej Martin. Jag lärde känna Sofia redan på medicinkliniken. Därefter har vi börjat jobba på neonatal båda två men mest gått om varandra mellan mammaledigheterna. Men hon är en underbar person som är lätt att lära känna. Jag tycker artikeln var mycket bra och gripande. Starkt av dig att orka berätta. JAg tänker på ER!
MVH Helen

2008-03-15 @ 08:49:48
Postat av: kusin Mia

Hej Martin!
Läste BT i morses och blev starkt berörd!
Hör av dig! Många kramar!

2008-03-15 @ 10:38:47
Postat av: kusin Kerstin

Ja, det var en fin och tänkvärd intervju i tidningen om er och VHL. Hälsa och krama Sofia ifrån kusin Kerstin och Idun.

2008-03-16 @ 10:33:50
Postat av: Jessica

Artikeln var verkligen bra och fin tycker jag, sorgligt att ifrågasätta att den publiceras. Tack i stället för att du berättar. Jag förstår vad du menar med att du orkar tack vare barnen. Har man ansvar för andra så måste man orka - det är ett bevis för att du är en jättebra pappa!
Vi ses snart! Jens hälsar och Freja längtar efter Emma på simmet!

2008-03-18 @ 11:45:35
Postat av: Nathalie

Väldigt fin annons i tidningen. Kämpa på tänker på er.
Kramar

2008-03-19 @ 18:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0