Semester

I höstas innan Sofia blev sjuk bokades det en resa till södra Spanien i två veckor med avresedatum 28juni. Tanken var att vi tillsammans med Sofias brors familj och barnens mormor skulle åka iväg, nu har förutsättningarna ändrats något. Idag eller imorgon måste jag bestämma mig hur jag ska göra med denna resa och det är inget enkelt beslut tycker jag. Jag ser inget problem att resa ensam med barnen, jag är övertygad att jag kommer få massvis av hjälp under resans gång. Utan det är nog mer en fråga om att det inte känns roligt att åka utan Sofia, jag säger inte att resesällskapet för övrigt är tråkigt det är nog snarare tvärtom. Just nu lutar det åt att jag ställer in och hittar på något annat med barnen, men vem vet jag har fortfarande flera timmar på mig att ändra mig.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Önskar dig en bra dag:)

2008-06-09 @ 10:02:54
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Morgon! Hoppas du får en bra dag idag:)

Svara gärna på dagens fråga i min blogg :)

2008-06-09 @ 10:05:59
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0