lite trött idag

I går var jag med arbetet på en aktivitet på Liseberg, och det är alltid lika roligt. Men att dricka öl och jägermeister på en vardag är riktigt dumt och sätter sina spår dagen efter. Men som tur var kunden jag är hos idag med igår och har överseende med att man är lite trött. Nu har jag två dagar på mig att ladda inför lördag då det ska målas lite här hemma och det verkar som om jag får lite hjälp med detta. Och om vädret är bra tänds grillen till fotbollen och det öppnas några öl.


Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Ja vem är inte trött? Jag skulle faktiskt vilja ligga kvar i sängen och sova.

Var det bra på liseberg då?

2008-06-12 @ 09:19:46
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0