5 år

I går fyllde Emma 5 år så det var lite kalas hemma för släkten, i söndags var det för lite kompisar till henne. Att fylla 5 är en stor händelse och hon har inte pratat om så mycket annat dom senaste dagarna, det har varit höga förväntningar på vad hon skulle få för presenter. Av mig fick hon en studsmatta, men innan jag visade henne den fick hon gissa på vad hon skulle få. Hon hade inga direkt bra gissningar utan det enda hon undrade var om hon skulle få Alvedon, då blir jag inte glad för det tycker jag inte om sa hon. Men hon blev glad för studsmattan och alla andra presenter också så nu har hon att göra ett tag med sina nya leksaker.


Kommentarer
Postat av: Freja

En lite försenad grattiskram från Freja!

2008-06-17 @ 15:56:57
Postat av: Anonym

Tack Emma för ett trevligt 5 års kalas. Många kramar från Johan, Anneli och Oliver

2008-06-17 @ 20:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0