En Julhälsning

I en familj blir det nog ofta så att man intar lite olika roller, så är det i alla fall i vår. En roll Sofia hade var att skriva julkort, dels var hon bättre på det och ska jag vara riktigt ärlig tycker jag det är väldigt tråkigt att skriva kort. Sedan tycker jag man kan diskutera syftet med julkorten, jag kan hålla med om att det kan vara kul att få en hälsning av personer man inte träffar så ofta. Men att tex föräldrar skickar julkort till sina barn som dom i stort sett träffar nästa varje dag det kanske är lite överdrivet, särskilt i tider då miljön är en het potatis. Eftersom nu inte Sofia kan skriva julkort i år så har det fallit sig så att vi/jag inte har skickat några alls. Men jag tror mig veta att dom flesta som skulle fått ett julkort från oss läser denna blogg så passar jag istället på att skicka en julhälsning denna väg. Jag hade säkert någon fin bild på mina barn att lägga in men den senaste jag tog får duga, den är från i morses och det första jag såg när jag vaknade, näsblod är ganska tråkigt nu tycker jag.



Familjen Westberg önskar alla en riktig God Jul och Gott nytt år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0