Tillbaka igen

På måndag slutar semestern och man får försöka hitta en lämpligare dygnsrytm. Dom senaste 6 veckorna har gått väldigt fort och jag tycker vi har hunnit med en del kul på semestern. Under sommaren har det blivit väldigt lite tid framför datorn, i alla fall om man ser till hur mycket tid jag brukar spendera framför den. Men nu blir det mer tid med datorn och sålledes mer skrivet här. Den närmsta tiden kommer jag skriva om vad vi har hittat på under semestern och självklart också hur det är med Sofia. På fredag den 15 Augusti fyller Sofia år, så om någon vill skriva ett kort eller liknande så kan ni skicka det till


Sofia Westberg
Rehab 1
SÄS
501 82  Borås


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en trevlig kväll :)

2008-08-09 @ 15:26:55
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Först måste jag säga att du är en jättefin pappa!!

Fint att du på alla sätt aktiverar dina barn.

Tragiskt för er alla att ni inte fick ett familjeliv som borde vara självklart.

Kramar till hela familjen från mig.

Kerstin /mormor Mariannes kusin/

2008-08-18 @ 08:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0