Ridskola

Ett av Emmas stora intressen är hästar, hon har barbie hästar, mjukis hästar, hästar på kläder och en hel hög osynliga hästar som hon leker ofta med. Så när jag berättade för henne i går att hon ska börja på ridskola imorgon, alltså idag fredag, kan man säga att hon blev rätt glad. Det är en kompis som ordnat med det, så tillsammans med hans dotter ska vi ge oss in hästarnas värld. Kursen börjar kl 16:20 och då ska hästen vara sadlad och klar och tanken tror jag är att jag och Emma ska göra detta. Jag har aldrig sadlat en häst i hela mitt liv, jag har suttit på några men inte mer än så. Men hur svårt kan det vara, jag får väl googla lite innan om hur man sköter en häst så ska det nog ordna sig.


Kommentarer
Postat av: Annika

Wow, jag trodde aldrig att du skulle kunna bli en "stallmamma" Martin! Kul! Hoppas att Emma får en fin upplevelse bland hästarna och att Fia har en bra födelsedag. Ge henne en kram från mig!

2008-08-15 @ 10:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0