Hästar

Idag var jag hämtade ett rådjur hos jaktledaren i jaktlaget jag är med i, jag har inte fällt det självt utan det var min tur att få lite kött bara. Barnen följde med och Emma blev snabbt kompis med dottern i familjen när hon fick syn på hästarna. Dom har två stycken hästar och Emma fick sitta på den ena och vara med när dom var ute och tränade lite. Jag börjar bli lite bekymrad över vad jag har gett mig in på för spår för Emma är verkligen helt såld på hästar. Men när jag ser hennes lycka när hon är i närheten av en häst så är det svårt att inte glädjas med henne.


Kommentarer
Postat av: Linda

Missa inte min fråga om din favorit glass på bloggen. Ditt svar uppskattas verkligen. Tack i förhand /Linda :)

2008-08-19 @ 21:42:51
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/
Postat av: Janica

Jag förstår PRECIS vad Emma känner!!! :o))

Om jag tolkar bilden rätt, ser jag att det är Borås Ridhus som gäller. Ett utmärkt val!

Säg bara till om du behöver någon hjälp. Då jag själv ofta är där, stöttar jag gärna med all hjälp jag kan.



Kramar Janica

2008-08-20 @ 13:35:11
Postat av: Robert

En väldigt fin bild! Jag ser bara positivt i detta. Du ska vara glad över att hon har hittat ett aktivt intresse. Tänk när hon blir tonåring och hon befinner sig i stallet på kvällarna och inte sitter nere vid någon sjö och dricker folköl... :-)

2008-08-20 @ 19:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0