En ny hobby

Det finns ett ord som på ett enkelt sätt sammanfattar gårdagens besök på ridhuset, Succé. Men först när vi kom dit var jag inte lika övertygad, min första reaktion var då hur ska detta sluta. Det började bra med att vi blev mottagna och tilldelade en ponny. Men när dom sa att det var dags att sadla hästen och sätta på tränset och jag insåg att det var min uppgift, började jag bli lite tveksam hur detta skulle sluta. Men med lite hjälp slutade det väl och vi gav oss ut i paddocken och 30 minuter senare kunde Emma starta, stanna och svänga med hästen alldeles själv. Och jag fick lära mig massa nya ord och sadla en häst men även att vissa kläder är mindre lämpade i stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0