Dagis

Jag befarade att det skulle bli lite stökigt att lämna barnen på dagis så här efter sommaren, men det har börjat kanon bra. Hugo tar lite tid på sig innan han släpper mig och börjar leka, men förutom der går det bra. Barnen verkar snabbt ha kommit tillbaka i sina gamla rutiner. Det enda som skiljer nu från före sommaren är att det är jag som väcker barnen inte tvärtom. Och nu har Hugo slutat med välling så mina morgon rutiner har blivit lite enklare, det enda som kan ta tid är att få Emma att ta på sig kläder som vi båda är nöjda med. Jag tycker en kort kjol med bara ben och kortärmat ser lite kallt ut och hon kan inte tänka sig långbyxor och långärmat. Så det brukar få bli någon form av kompromiss däremellan.


Kommentarer
Postat av: matilda

hej, jag har frågestund på min blogg! Du får jättegärna ställa en fråga och om du vill kan jag även länka till dn blogg!

2008-08-12 @ 13:07:44
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0