50% Inlagda

Emma började klaga på att hon hade ont i magen igår, det brukar inte vara så mycket att haka upp sig på så jag tog det inte så allvarligt. Men när hon klagade ännu mer i nu på morgonen och dessutom hade lite feber började jag bli lite bekymrad. Efter att ha rådslagit med sjukvårdsupplysningen åkte vi upp till AVC kl 08:00 och är nu 8 timmar senare kvar på sjukhuset. Emma är inlagd på barnavdelningen för observation och mer prover ska göras för att få reda på om det är blindtarmen eller något annat. Jag har skickat bud efter min dator och lite filmer till Emma som jag nu fått så jag är övertygad om att vi ska ta oss igenom detta på bästa sätt.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hoppas lilla Emma mår bättre nu, bra att hon är på lasarettet och får hjälp.



Kram till er alla Kerstin

2008-09-01 @ 06:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0