Stängt Dagis

Dagis är stäng idag så det blir lite annorlunda mot en vanlig fredag. I vanliga fall brukar jag vara pappaledig på fredag eftermiddagar men idag vänder jag på det och jobbar efter lunch i stället. Planerar att åka ner till stan och äta frukost med barnen på något fik. Efter det tänkte jag ta med barnen för ett besök hos Sofia. Idag kommer man även se om man kan hitta något form av hjälpmedel som kan hjälpa Sofia att kommunicera bättre med omvärlden. Det är något jag hoppas man kan få till på ett bra sätt väldigt snart. Om Sofia hade möjlighet att utrycka sin egen vilja och förmedla sina känslor och behov, skulle allt bli mycket enklare.


Kommentarer
Postat av: jeanette

Fortsätt att skriva. Det kommer att bli en bra bok. När Sofia får möjligheten att kommunicera kan hon skriva sin del. Jag tror på er!

2008-04-11 @ 10:04:18
Postat av: Kerstin

kära du, det är jättestarkt av dig att skriva så här.
att du har fruktansvärda beslut att ta kan man bara ana sig till.
skönt att de små barnen mår bra.
jag är en av de du aldrig träffat, jag tror du vet att jag är kusin till din svärmor, men du skall veta att jag tänker mycket på er alla.
ursäkta alla små bokstäver, men jag har falli och bruti höger axel.
mina varmaste tankar till er alla.
kerstin

2008-04-23 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0