Skägg?

Det finns mycket man saknar nu när Sofia inte är hemma hos oss längre, vissa saker mer än andra. En av dessa saker är att fatta små vardagliga beslut, som t.ex. vad vi ska äta ikväll eller vad man ska göra med Emma när hon tagit en tusch penna och ritat över hela väggen i hallen. (hände denna veckan)
En annan sak jag funderat på det sista, som Sofia säkert hade haft ett bra svar på, är huruvida jag ska ta bort mitt skägg. Kanske inte en av dom viktigaste eller största funderingarna i mitt liv just nu, men ändå något som man hade velat fråga Sofia om. Jag vet inte hur länge jag haft skägget, men jag vet att Sofia aldrig sett mig utan det. Jag undrar hur hon skulle reagera om jag tog bort det, blir hon arg eller besviken eller kanske till och med tänker "fattar inte att det skulle ta så lång tid för honom att få bort det där #%&$# skägget". Om det finns synpunkter på mitt skägg går det bra att uttala dom helt anonymt genom att lägga en kommentar här.

image4


Kommentarer
Postat av: salt

Ha du kvar den Martin, det är inte många idag som har Siwert Öholm som förebild.
Hoppas att ni finner ett kontakt sätt med Sofia.

2008-04-13 @ 17:40:23
Postat av: Keisman

Väldigt bra sätt att få tal del av HELHETEN, och lysande läsning. Gav anledning att dra på smilbanden mer än 1ggr....

O ensam herre med veto rätt verkar ju ha 1 och annan fördel (hemmabio utökning).

Kul o skönt ivf att höra att vardagen och strukturen infinner sig så sakteliga.

Och vad anbelangar skäggets vara lr icke vara, så kan du i avrakat tillstånd ivf räkna med 1 o annan leg visning på systemet ;-). Men som f.d skäggare själv så kan jag nog bara säga Shave on och gå emot föregående talare.....

2008-04-13 @ 22:15:37
Postat av: Keisman

Väldigt bra sätt att få tal del av HELHETEN, och lysande läsning. Gav anledning att dra på smilbanden mer än 1ggr....

O ensam herre med veto rätt verkar ju ha 1 och annan fördel (hemmabio utökning).

Kul o skönt ivf att höra att vardagen och strukturen infinner sig så sakteliga.

Och vad anbelangar skäggets vara lr icke vara, så kan du i avrakat tillstånd ivf räkna med 1 o annan leg visning på systemet ;-). Men som f.d skäggare själv så kan jag nog bara säga Shave on och gå emot föregående talare.....

2008-04-13 @ 22:16:34
Postat av: Eklunds

Låt gärna skägget vara kvar, men du kanske skulle bleka det?!
Snorkel och cyklop finns att låna längre bort i Brämhult.

2008-04-13 @ 23:07:31
Postat av: Buréns

Skägget är ju DU Martin. Låt det vara kvar. Jag tror att det var den avgörande faktorn när Fia föll för dig.

KRAM
Abbe & Erika

2008-04-14 @ 08:38:31
Postat av: Anonym

Ha kvar det, skägg är manligt! Jag röstar på helskägg. Ha ha sitt nu inte och spåra alla anonyma skäggkommentarer via IP! Skönt att höra att ni ändå har det fint mitt i allt detta jobbiga, du och barnen menar jag. Inga förändringar av Sofias läge?

2008-04-14 @ 17:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0