Saker som uppskattas

Av två saker jag uppskattar väldigt mycket är det ena att få sova en hel natt utan att någon sparkar mig i sidan eller försöker knuffa ut mig ur sängen. Det andra är att få äta god mat i trevligt sällskap utan att behöva mata någon eller springa från bordet hela tiden. Båda dessa saker ska jag få uppleva idag hoppas jag. Barnen ska i sova hos farmor i natt så jag och några goda vänner har bokat upp kvällen för en bit mat och några öl på stan. Jag vet att det här sällskapet brukar uppskattar lite gin, så det blir nog så att vi börjar med några stänkare hemma hos mig. Inte omöjligt att det blir lite Guitar Hero eller Tennis, det är alltid en uppskattad start på en fredags kväll.


Kommentarer
Postat av: elin

Det låter ju fint när du beskriver det så här...Men det måste nog blivit mer än ett par stänkare med tanke på vraket jag har i sovrummet idag...
Hoppas du hade en rolig kväll du med, Jeppe måste ju haft det i alla fall...

2008-04-19 @ 09:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0