Nintendo Wii

Emma har en skiva med "Trazan och Banarne" som hon brukar lyssna på ibland när hon går och lägger sig. Det sista har den varit spårlöst försvunnen, jag har letat lite hemma men den har varit helt borta. I helgen när det blev läge och spela lite tennis på Hugos Nintendo Wii, ja, han har en spelkonsol han också. Om Emma fick en spelkonsol julklapp när hon var 1,5 år så var jag ju tvungen att ge Hugo en också, någon rättvisa måste det vara här hemma. I alla fall när Nintendo Wii maskinen skulle startas upp märkte jag att den fungerade väldigt dåligt, det gick liksom inte stoppa in något spel i den, det var något som tog emot. Efter lite svärande och ett mindre kirurgiskt ingrepp så trillade inte bara "Trazan och Banarne" skivan ut, utan också "Bamse på nya äventyr" och "Den lilla kycklingen". Vet inte vem jag ska skylla detta på, men jag misstänker att jag aldrig kommer få fram något erkännande. Nu är ordningen återställd och alla är nöjda så det får passera för denna gång.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja.. det är ett sjå att hålla reda på alla leksaker. Freja har också en kvällsfavoritskiva (barnkammarbokscd). Tur att Emmas cd plus några till dök upp då!

Det kändes bra att träffa Sofia idag men jag blev hemskt tagen. Precis som jag väntade mig i och för sig. Det var bland det starkaste jag varit med om. Det var ju så tydligt att hon "var med". Jag kom att tänka på en sak, har hon några böcker att lyssna på? Jag kan ta med några när vi ses nästa vecka om du vill. Ljudböcker alltså. Hör av dig!

2008-04-20 @ 20:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0