Igenkänd?

Jag får känslan av att det är många som känner igen mig när jag rör mig i området hemma. Jag vet att Sofia hade ett stort kontaktnät genom mammagrupper och andra former av aktivitets grupper. Och dom som deltog där har säkerligen koll på vilka mina barn är och kanske mig också. Därför kan det ibland uppstå lite pinsamma situationer när jag kanske borde känna igen någon men inte gör det, ibland går jag i min egna lilla värd och märker inte folk omkring mig. Jag hoppas och tror att alla har överseende med detta, kom gärna fram till mig och prata med mig.

Idag ska jag ner till Göteborg och hälsa på Sofia för första gången efter operationen. Vad jag har förstått har allt gått bra och hon tittade upp sent igår kväll. Förhoppningsvis är hon tillbaka i Borås imorgon och kommer tillbaka till sina vanliga rutiner. Personalen i Borås känner Sofia mycket bättre och kan också ge henne mycket bättre vård, jag är kanon nöjd med dom. Och sedan vill vi ju inte att dom ska gå sysslolösa för länge heller J.


Kommentarer
Postat av: J

Hej hej.

Nej det är klart du inte kan känna igen allt och alla, det är förståeligt och även det att du går i din egna lilla värld.

Svaret på vem man ska kontakta angående lägenheten är kommunen. De ska kunna koppla dig till respektive då du beskriver dina behov.

Hoppas det går bra.

/ "Gula" Grannen

2008-04-24 @ 10:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0