Arbetstider

Fram till idag har jag jobbat 80%, jag har varit pappa ledig på måndag och fredag eftermiddagar. Det har gjort att jag kunnat besöka Sofia på egen hand någon timme dom dagarna innan jag hämtat barnen på dagis. Idag börjar jag jobba lite mer, framöver kommer jag bara vara pappledig på fredag eftermiddagar. Jag får lite dåligt samvete ibland för att jag inte besöker Sofia så ofta jag tror hon önskar och som jag vill. Jag slutar fem på dagarna, då bär det av direkt hem för att hinna äta med barnen innan vi sätter oss och tittar på Bolibompa tillsammans. Efter det börjar nattnings rutinerna, jo vi har en del rutiner hemma, blir lite enklare så och barnen verkar trivas med det. Men nu blir det förmodligen ännu mindre tid över till att besöka Sofia. Men jag tror och hoppas att Sofia har överseende med detta, barnen får gå i första hand, och på den punkten är jag säker att Sofia håller med mig.


Kommentarer
Postat av: Marie (fd arbetskamrat till Sofia)

Jag tror Sofia älskar dig och inte ditt skägg. Jag är säker på att hon är stolt över dig och din förmåga att ta hand om barnen, fixa vardagen, den nya tekniken(hon sa att du gillar tekniska prylar) och dessutom din humor på bloggen. Gör som du vill. Det växer ut igen.

2008-04-14 @ 11:25:58
Postat av: homer

Har alltid tyckt att du ser ut som din idol Homer Simpson i skägg, och nu när man kan vara anonym så :)

2008-04-14 @ 19:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0